Imperial Stawowa Residence, etap IV
Imperial Stawowa Residence w liczbach
Case study
-
Doskonałe wyniki sprzedaży, jakie odnotował III etap inwestycji, a także stale rosnące zapotrzebowanie na mieszkania w północno-zachodniej dzielnicy Krakowa, sprawiły, że podjęliśmy decyzję o dalszej rozbudowie projektu Imperial Stawowa Residence. W tym celu dokonaliśmy akwizycji sąsiadującego z osiedlem gruntu, który po wnikliwej analizie przygotowawczej oceniliśmy jako spełniający restrykcyjne wymagania naszej działalności.
-
Po udanej transakcji zakupu musieliśmy zmierzyć się z szeregiem formalności m.in. w zakresie wymagań wynikających z lokalnych standardów urbanistycznych. Prowadzone negocjacje i przejście przez niezbędne procedury pozwoliły na rozbudowę osiedla w zgodzie z lokalną tkanką miejską. Do przedsięwzięcia zaprosiliśmy ponownie sprawdzone i zaufane studio projektowe ARCHI PRO, które odpowiedzialne było już za stworzenie projektu poprzednich etapów inwestycji. Naszym celem było zachowanie spójnego stylu architektonicznego oraz utrzymanie wysokiego standardu wykończenia nieruchomości.
-
Pierwsze prace ruszyły już w III kwartale 2019 roku. Generalnym wykonawcą została firma RUKO, która współpracowała z naszą spółką przy realizacji wcześniejszych etapów inwestycji. Nasi wykwalifikowani inspektorzy stale czuwali nad efektywnością prowadzonych działań, dzięki czemu już we wrześniu 2019 roku trwały prace ziemne i przygotowania pod budowę garażu na kondygnacji -1.
-
Budowa IV etapu Imperial Stawowa Residence zakończyła się w III kwartale 2020 roku.
-
Kolejny etap Imperial Stawowa Residence ponownie przyniósł naszej spółce wysoki wskaźnik rentowności inwestycji. Realizacja założonych wyników sprzedaży możliwa była dzięki utrzymaniu podwyższonego standardu wykończenia i mnogości udogodnień dla mieszkańców znanych z poprzednich etapów. Ponadto, konsekwentnie realizowaliśmy przyjętą politykę sprzedażową opartą o profesjonalne doradztwo naszego zespołu specjalistów oraz strategię marketingową skupioną na atrakcyjnej prezentacji inwestycji i precyzyjnym dotarciu z reklamą do ściśle określonej grupy docelowej.